Dragi naši klijenti, došli smo na ideju kako možemo jedni drugima da pomognemo da na najbolji način zajedno napredujemo na guglu. Biti prvi na guglu je ogromna prednost u odnosu na konkurenciju ili na druge sajtove. Ukoliko zarađujete od toga, to vas onda spašava dosta od ulaganja u reklamu ili drugi vid promocije. Posetioci i zarada „sami“ dolaze kada je pozicija bolja.
Bolje rangiranje zavisi od ogromnog broja stvari, bukvalno više od 1000 stvari utiče na rangiranje. A jedno najpoznatije i još uvek jako pouzdano jeste backlink.
Šta je backlink?
Backlink je kada postavite link ka našem sajtu i vaši posetioci mogu da da preko vašeg sajta dođu do nas. Takođe kada mi postavimo link ka vašem sajtu onda oni mogu da sa našeg sajta dođu do vašeg.
To je jako značajno guglu da je vaš sajt linkovan sa našeg sajta a mi imamo dobru poziciju i reputaciju na guglu. Što je to odmah signal da nešto link vredi čim postoji na našem sajtu.
Takođe je isto i sa vaše strane, što ste bolji na googlu to više vredi kada postavite link. Bez obzira na kojoj ste poziciji on vredi. Sakupljanjem tih linkova dobija se još bolja pozicija i još bolja reputacija.
Koja je zamisao?
Došli smo na ideju da na našem sajtu postavimo članak naših klijenata koji imaju sajt (hosting) kod nas i da svoj sajt linkuju u tom članku. A da zauzvrat postave naš članak na svom sajtu naravno sa istim linku ka nama.
U tome vi linkujete nas a mi vas.
Primer toga je sajt https://www.webhostingsrbija.rs/klik-klik-haljinica/
Jednostavan tekst sa ključnim rečima za koje želite da budete prvi na guglu. U tekstu vidite da je linkovan pamuklik i reč unikatna haljina.
Članak ili baner?
Iako oba sadrže link ka drugom sajtu google obožava tekst. Što više teksta to bolje. Da je pregledniji, čitljiviji. Slika nema to sve i odmah je na daleko nižoj lestvici nego sam članak.
Isto je i sa linkom kada se linkuje primer https:///www.webhostingsrbija.rs i Web Hosting Srbija to su dva linka ali je razlika ogromna. Prvi govori da je to link bez ikakvog značaja i smisla. Dok drugi govori o nekom tekstu i sadržaju ka tom linku. Što znači da kada neko kuca taj sadržaj/tekst odmah je signal guglu da je treba da ponudi taj link jer je veća verovatnoća da posetioci baš to traže.