Sadržaj
Hvala Vam što koristite ovo uputstvo jer time oslobađate podršku kako bi mogla da pomogne nekome za šta ne postoji opcija ili treba druga vrsta pomoći.
Promena vlasnika hosting naloga ili domena radi se iz klijent panela. To je potrebno ukoliko želite nekome da predate vlasništvo nad tim nalogom ili domenom.
Pristup klijent panelu
- Ulogujete se u klijent panel http://cp.webhostingsrbija.rs/
- Kliknete na Uredi kod hostinga ili domena zavisno od toga šta želite da prebacite na drugu osobu.
- Nakon toga kliknite na dugme za promenu vlasnika u opcijama.
Opcija promena vlasnika
- Nakon toga pojaviće vam se na dnu opcija promena vlasnika i dugme izmeni kliknite na dugme.
- Unesite email adresu novog vlasnika i kliknite na dugme.
Nakon što kliknete na dugme email za potvrdu transfera biće poslat na tu email adresu koju ste uneli i potrebno je da ta osoba klikne i time verifikuje promenu. Dok ta osoba ne verifikuje usluga će ostati kod vas.
Ukoliko u našem sistemu ne postoji ta email adresa biće nalog automatski kreiran i obaveštenje poslato na tu email adresu.
U tom obaveštenju biće navedena i vaša email adresa da želtie da prebacite uslugu i koju uslugu na tu novu email adresu. Nakon verifikacije biće poslat email po tvrdi verifikacije.
Za promenu domena ovo se menja samo kontrola iz klijent panela, ne menjaju se drugi podaci kao što je registrant podaci.
Za promenu hosting naloga, ovo se menja samo kontrola iz klijent panela, ne menjaju se drugi podaci u cPanelu ili kontakt adresa u cPanelu.
Nemam pristup klijent panelu
Usluga promene ukoliko nemate pristup klijent panelu se napacuje 600 dinara jednokratno. Javite se podrsci za kreiranje racuna.
Ukoliko nemate pristup klijent panelu potrebno je da popuite ovaj FAJL i posaljete na email adresu [email protected]
Podaci o vlasniku neophodno je da se podudaraju sa podacima iz klijent panela gde su uneti vlasnicki podaci kao u primeru ispod:
Ti podaci su uneti prilikom prve porudzbine i mogu se izmeniti u bilo kom trenutku ako imate pristup klijent panelu i neophodno je da vodite racuna da su uvek ispravni kako bi ste mogli da povratite nalog.
Nakon provere od strane podrške biće transferovane usluge ili promenjena email adresa zavisno od slučaja do slučaja.
Vreme verifikacije je kroz 24h od trenutka prijema vašeg fajla.