Problem sa emailom

Hvala što koristite ovaj članak kako bi ste oslobodili podršku za bržu pomoć. Ukoliko vam ovaj članak ne pomogne kontaktirajte podršku na livechatu ili putem emaila.

Ne radi mi email uopšte

U ovom koraku prvo ćemo detektovati tačan koji je problem sa emailom.

Prvi korak je da otvorite vaš domen ako domen otvara znači da niste blokirani. Ako vam ne otvara ni cPanel, ni webmail ni vaš sajt znači da ste blokirani. Da se odblokirate imate na ovoj strani: https://cp.webhostingsrbija.rs/odblokiraj

Otvara vam cPanel/Webmail/Sajt a email i dalje ne radi?
Ako možete da pristupite email adresi putem WebMaila a ne možete preko programa (outlook,thunderbird da li na telefonu ili računaru sve jedno je) onda je potrebno da ispravno podesite program. Evo uputstvo Povezivanje na email

Hoće da prima poruke ali neće da šalje

Kada program hoće da prima poruke a neće da šalje govori o tome da je neispravna konfiguracija u samom programu.

Ispravno podešavanje je: mail.vasdomen.tld za server, security/bezbednost je SSL/TLS i port je 993 (za IMAP).
Uputstvo za povezivanje na email.

Ne otvara mi WebMail

Ako vam ne otvara čak ni webmail, prvo proverite da li je ispravan link preko kojeg pristupate. Ako je vaš domen sajt.net onda je pristup webmailu: sajt.net/webmail znači samo dodajete na kraju webmail. Ili webmail.sajt.net.

Unosite ispravanu adresu ali i dalje ne otvara webmail piše kao da strana ne postoji? Onda koristite link Odblokiraj na dnu klijent panela ili klikom na link: https://cp.webhostingsrbija.rs/odblokiraj

Ispravna je email adresa ali piše login is invalid tj neispravna lozinka? U tom slučaju je potrebno da resetujete lozinku za email adresu i da sa njom pristupite: https://www.webhostingsrbija.rs/kako-promeniti-lozinku-za-vasu-email-adresu-u-cpanel-u-kompletan-vodic/

Blokira me više puta u toku dana

To znači da email nije podešen lepo kao sto piše na toj strani. Blokada se dešava kada neki email klijent (program na računaru ili aplikacija na telefonu) pokušava da pristupi emailovima a nema ispravnu lozinku i server detektuje to kao problem i onda banuje IP adresu.
Proverite sve programe na računaru i obrišite sve email programe kao sto je outlook, thunderbird, mail iz windowsa i sve slično obrišite ako ih ne koristite. Ako ih koristite onda je neophodno da lozinka i podešavanja budu ispravna. Isto to na mobilnom telefonu.
Ukoliko imate više email adresa potrebno je za svaku email adresu da to isto proverite. 
Ukoliko koristite i racunar i telefon, telefon prebacite na mobile data ceo dan i vidite gde je prstalo da radi, ako na telefonu prestane da radi onda je telefon problem, ako na računaru prestane da radi onda je računar problem. Jer na taj način oni se povezuju na dva razlicita interneta i tako cete da eliminisete problem. 

Nakon resenja vise nece biti blokada.

Savet: Samo namojte na svim uredjajima i svim programima odjednom da podesite. Prvo obrišite sve pa proverite da li se desava blokada u toku dana da znate da je bas sve čisto, često se dešava da se zaboravi neki program ili aplikacija. Nakon toga nemojte svuda odjednom da podesite vec uredjaj po uredjaj jer onda nećete znati gde je pogrešeno ako se ponovi blokada.. 

Померите се до врха