Instagram, aplikacija za deljenje slika, počeće da drugačije prikazuje postove na korisnički feed, premeštajući na početku ono šta oni misle da vas najvise zanima. Ovo je naravno naišlo na veliko negodovanje od strane korisnika.
Instagram čiji je vlasnik Facebook Inc., za prikaz postova koristiće algoritam kako bi osigurali da korisnici neće propustiti ništa što kompanija misli da je najvažnije za njih, Instagram je to napisao u svom blog postu. Korisnici propuste prosečno 70% postova.
Izmene koje su na Instagramu su iste kao i na Facebook timeline. Kao i svaka popularna aplikacija kada uvede bilo kakve velike promene nailazi na velike kritike od strane svojih obožavalaca.
„To je kraj Instagrama“, rekao je neko na Twitteru. „Počeću da učim Snapchat“ rekao je drugi. Twitter Inc je uradio sličano ranije ove godine, isto je naišo na negodovanje svojih korisnika.
Instagram je rekao ovaj potez je bio neophodan da unapredi korisnička iskustva. Korisnici će i dalje moći da vide sve postove od osoba koje prate samo u drugačijem redosledu.
„Rastom Instagrama postaje teže praćenje svih videa i slika koje korisnici dele“ rekla je kompanija. „Redosled videa i slika u Instagram feed korisnika baziraće se na tome šta vas najviše bude zanimalo i vaša povezanost sa osobom koja postavlja“.