Hvala Vam što koristite ovo uputstvo jer time oslobađate podršku kako bi mogla da pomogne nekome za šta ne postoji opcija ili treba druga vrsta pomoći.
- Šta je klijent panel i čemu služi
- Koja je razlika između klijent panela i cPanela?
- Kako da pristup klijent panelu?
- Prijava
- Greške prilikom prijave
- Reset lozinke
- Nepoznata email adresa
Šta je klijent panel i čemu služi?
Klijent panel je deo sajta rezervisan za klijente koji imaju barem jednu aktivnu uslugu. Tu možete da promenite period plaćanja usluge koju imate. Možete da kreirate zaseban račun ili da objedinite više usluge koje različito ističu na jedan račun, možete da nadogradite paket ili da smanjite, uključite dodatne opcije ili isključite i još mnogo toga.
Koja je razlika između klijent panel i cPanela?
Klijent panel kontroliše račune i upravlja paketom i domenom. cPanel upravlja sajtom i samim hosting nalogom. Ukoliko vam treba neka opcija za izmenu na sajtu ili emailu onda je to cPanel a ako vam treba nadogradnja paketa onda je to klijent panel.
Kako da pristupim Klijent panelu?
Pristup klijent panelu krećete klikom na ikonicu u meniju kao na slici ispod:
Klikom na ikonicu prikazanu na slici dobijate unos pristupnih podataka kao na slici ispod:
Prijava
Podaci za prijavu na klijent panelu su email adresa i lozinka. Prilikom porudžbine ste dobili ove podatke automatski su vam poslati iste sekunde kao i podaci za uplatu (prilikom prve porudžbine se kreira ovaj nalog).
Greške prilikom prijave
Ukoliko pokušate da se prijavite a nisu ispravni podaci dobićete poruku da nije ispravno. Rešenje je da resetujete lozinku.
Ukoliko ste uneli email adresu sa kojom niste poručili (ovo je jako bitno) onda sistem neće moći da nađe vaš nalog. Pristupate sa email adresom sa kojom ste poručili na koju ste dobili podatke za uplatu i na koju dobijate obaveštenje o isteku hostinga/domena.
Reset lozinke
Email adresa koju trebate da unesete je ona sa kojom ste poručili hosting/domen kod nas i na koju ste dobili podatke za uplatu i na koju dobijate podatke za uplatu tj obnovu.
Za reset lozinke potrebno je da kliknete na dugme za reset kao na slici ispod.
Sada otvoriće vam se strana gde unosite svoju email adresu na koju će biti poslat link za reset lozinke na koji je potrebno da kliknete.
Nakon što unesete email adresu i kliknete na Resetuj. Dobićete email kao na slici ispod:
Kliknete na dugme Reset password i odvešće vas na stranu za unos nove lozinke.
Nakon toga vratiće vas na stranu za prijavu gde možete da se prijavite sa lozinkom sa kojom ste uneli.
Token je istekao/nije validan
Ukoliko je ovo slučaj to znači da ste verovatno kliknuli više puta na dugme za reset pa vam je poslao sistem više emaila za reset i vi kliknite na dugme Reset password na poslednjem emailu i tada će funkcionisati.
Ne znam koja je email adresa za pristup?
U ovom slučaju je potrebno da se javite podršci oko pomoći i oni će vam dati pomoć u vidu: dj*[email protected] gde zvezdica menja jedan ili više karaktera.
Celu email adresu ne možemo da postavimo jer time narušavamo privatnost korisnika.
Email adresa sa kojom sam poručio nije više u funkciji (nemam pristup)?
U ovom slučaju potrebno je da pošaljete nam email sa nove email adrese sa podacima:
Sliku vaše lične karte (možet da sakrijete idbroj bitno je ime i prezime da bude vidljivo). Ukoliko imate sliku uplatnice kojom ste platili hosting/domen. Vašu adresu jer ste prilikom uplate i adresu uneli.
Tekst emaila: Molim vas omogućite mi pristup klijent panelu nemam više pristup prethodnoj email adresi (navedete staru email adresu ili uslugu domen ili glavni domen od hostinga), prebacite na novu email adresu sa koje vam pišem.
Nakon što proverimo uplatu i ako se poklapa sa vašim imenom i prezimenom i adresom dobićete pristup.
Ukoliko niste vi platili?
Ukoliko niste vi platili i nemate pristup email adresi, morate da kontaktirate osobu koja je zadužena za to jer u suprotnom ne možemo da damo pristup. Tako bi onda mogao bilo ko da zatraži pristup bilo kom nalogu.